Tuesday, July 23, 2013

Performance - Minuman Hebat Seisi Keluarga

Mungkin anda pembaca bertuah!!! Sertailah Peraduan Shaklee/WANITA Ogos 2013 untuk dapatkan Performance Shaklee PERCUMA. Dapatkan Majalah Wanita Ogos 2013 dan semak di mukasurat 118-119. Selamat mencuba...

Performance Drink

BERPUASA DENGAN PERFORMANCE DRINK
MENGAPA PERFORMANCE DRINK SESUAI UNTUK BERPUASA?
  1. PD membantu mengawal bendalir dalam badan supaya ia bertindak secara normal. Kawalan bendalir yg terganggu akan menyebabkan sistem peredaran darah juga terganggu dan boleh menyebabkan sesorang mudah rasa nak pitam.
  2. PD mengandungi formula untuk imbangan elektrolit yang sempurna seperti minuman isotonik. Minuman isotonik biasanya diambil oleh ahli sukan atau yg gemarkan aktiviti lasak untuk menggantikan cairan yg telah hilang dari tubuh mereka. Sama juga dengan Performance Drink, ianya digunakan untuk menampung kekurangan pengambilan air apabila sedang berpuasa.

PENGHILANG DAHAGA

Penyahhidratan merupakan penyebab biasa bagi kelesuan dan tahap pencapaian yang kurang memberangsangkan bagi para atlet. Shaklee Performance® terbukti secara klinikal untuk menyokong tahap hidrasi berbanding air.  Tambahan pula, Performance mempunyai lebih banyak elektrolit dan menyalurkan lebih banyak tenaga berbanding jenama minuman hidrasi yang lain.

ISTIMEWANYA PERFORMANCE DRINK

Campuran Elektrolit OPTI-LTYE™ proprietari   dengan campuran unik karbohidrat dapat memberikan tenaga segera dan berkekalan bagi menyokong hidrasi optimum.
Ia mengandungi formula karbohidrat unik Shaklee iaitu opticarb yang membekalkan tenaga serta merta. Opticarb ialah rangkaian karbohidrat yang memberikan kita tenaga berterusan tanpa menganggu kestabilan gula dalam darah

TERBUKTI SECARA KLINIKAL

Ujian makmal terhadap atlet dengan pencapaian cemerlang menunjukkan yang Performance Shaklee dapat:
•    Mengurangkan kehilangan bendalir bagi meningkatkan 
      hidrasi
•    Memberikan spektrum elektrolit yang menyeluruh termasuk 
      kalsium dan magnesium (bukan untuk jenama unggul)
•    Memelihara tahap gula dalam darah bagi mengekalkan 
      keupayaan tenaga dalam meningkatkan stamina.

JAMINAN KETULENAN

Tidak mengandungi perasa tiruan, pemanis atau sebarang bahan pengawet tambahan.

TESTIMONI PERFORMANCE DRINK





Hubungi kami segera untuk konsultasi pengambilan supplement semulajadi ini daripada kami, 
gunakan talian HOTLINE !

No comments:

Post a Comment