Saturday, January 18, 2014

Wajah Berseri dan Nampak Muda Sentiasa kenalilah VIVIX

Info Berkenaan Vivix Shaklee:
VIVIX merupakan tonik anti-penuaan pelbagai manfaat yang sesuai untuk mereka yang menghidapi diabetes, arthritis, gout, dan macam-macam lagi. Mengandungi resveratrol yang dipercayai mampu memperbaiki DNA seterusnya mencegah penuaan berlaku dengan pantas.
Keratan Akhbar dan Majalah berkaitan VIVIX





Bagi anda yang tidak hamil/menyusukan anak, cubalah Vivix untuk kesihatan optimum. Sesuai untuk warga tua dan mereka yang mengalami masalah untuk menelan ubat berbentuk pil. Sesuai dijadikan hadiah kepada ibu bapa. Vivix tidak dibenarkan kepada kanak-kanak, wanita hamil, dan ibu yang sedang menyusukan bayi.

Testimoni 1:




Kebaikan dan Manfaat VIVIX :

1. Memperbaiki DNA. Setiap hari, tubuh kita mengalami kerosakan DNA (salah satunya akibat radikal bebas) yang menyebabkan proses penuaan terjadi begitu cepat. Vivix membantu melambatkan dan melindungi DNA sel tubuh kita dan melambatkan proses tersebut.Vivix sesuai diambil oleh mereka yang selesai menjalani rawatan pemulihan kanser, misalnya kimoterapi, bagi mengembalikan sel tubuhnya kepada keadaan asal.

2. Memperbaiki tenaga sel. Semakin tubuh kita terdedah kepada penuaan, semakin cepat sel tubuh kita kehilangan tenaga. Ini akan menurunkan fungsi sel. Vivix membantu menguatkan sel tubuh.

3. Membantu meningkatkan fungsi otak, kardiovaskular, imuniti dan sendi. Semakin tua, semakin kita rasa sakit sana sini, ingatan pun makin pudar. Vivix membantu mengembalikan keremajaan.

Alhamdulillah.. Seronok kalau kita sihat dan nampak remaja sentiasa. Betul kan? Jadikan Vivix sebagai Kesihatan dan Kecantikan anda sekeluarga.  

Testimoni 2:

Siapa yang akan dapat manfaat darinya

Vivix adalah satu minuman Polyphenol yang mengandungi kepekatan Polyphenol paling tinggi antara yang sama sepertinya. Kandungan Polyphenolyang tinggi dalam Vivix menyebabkan ia begitu kaya dan sarat dengan ribuan Kebaikan untuk kesihatan.
Apakah Polyphenol dan mengapa manusia memerlukannya? Tidak ramai yang mengetahui bahawa untuk seorang manusia selamat daripada serangan penyakit moden hari ini, Polyphenol adalah satu kemestian setiap hari.
Polyphenol terdapat secara semula jadi dalam tumbuhan dan mengandungiantioxidant yang amat tinggi berbanding sebatian lain.
Antioxidant dalam Polyphenol menghalang serangan radikal bebas dalam sel
sambil meneutralkan sel yang dah kena radikal bebas sebelum ia menjadi kerosakan berantai yang akhirnya menjadi kanser.
Kajian perubatan terkini menunjukkan polyphenol amat baik untuk menyelesaikan masalah berikut :
  • Penuaan Sel
  • Sakit Jantung
  • Imuniti rendah
  • Sakit Sendi
  • Diabetes
  • Masalah kulit
  • Serangan radikal bebas –kanser
  • Masalah Otak dan Mental
Polyphenol lazimnya ditemui dalam tumbuhan yang mana tumbuhan tersebut amat sukar didapati di negara kita terutamanya.
Dengan diet orang kita yang boleh dikatakan tak sihat, Polyphenol amatlah penting, sayangnya kita tidak mendapat polyphenol yang tepat mengikut keperluan tubuh kita.

Kandungan Vivix Shaklee yang menjadikannya sungguh magic.

Selaras dengan penemuan saintifik oleh pakar perubatan dan saintis seluruh dunia, Shaklee menggabungkan 4 tumbuhan yang didapati mengandungi Polyphenol paling tinggi di dunia untuk menghasilkan satu minuman patiResveratrol paling hebat di dunia : Vivix Shaklee.
Vivix terdiri dari 4 ramuan berikut :
1) Polygonum Cuspidatum atau lebih dikenali sebagai Japanese Knotweedyang mengandungi Resveratrol iaitu satu bentuk Polyphenol paling banyak manfaat kesihatan berdasarkan kajian klinikal di seluruh dunia.
Vivix Shaklee
Kajian menunjukkan bahawa Resveratrol membantu memperlahankan proses penuaan dengan cara mengaktifkan gene longevity pada DNA manusia.
Resveratrol mengurangkan kerosakan pada DNA manusia sambil memperbaiki DNA dari sebarang bentuk kerosakan yang di alami.
Kerosakan DNA adalah merupakan punca utama kepada masalah penyakit moden seperti Diabetes, Penyakit Jantung dan juga Kanser.
Oleh itu Resveratrol adalah amat baik dalam usaha untuk:
  • Mengurangkan risiko serangan penyakit jantung.
  • Mengurangkan komplikasi diabetes
  • Mengurangkan arthritis dan menyokong Sendi Sihat.
  • Mengurangkan risiko Nyanyuk / Alzheimer
  • Menggalakkan pernurunan berat badan (jika diambil dengan cara yang betul)
  • Menggalakkan kulit yang cantik dan berseri.
Muscadine Grape adalah anggur bersaiz besar (hampir sebesar bola golf) yang merupakan key ingredient dalam Vivix Shaklee. Ia mengandungi spektrum penuh Polyphenol iaitu Resveratrol dan Quercetin.
Vivix Shaklee
Anggur ini berbeza dari anggur species lain kerana ia mengandungi Ellagic Acid dan Ellagitannins di mana apabila kedua ini bergabung dengan 2 polyphenol di atas, menghasilkan sebatian ANTIOXIDANT paling hebat.
Oleh kerana itu, Muscadine Grape ini juga dikenali sebagai Super Grape yang memberikan manfaat Kebaikan berikut :
  • Menurunkan risiko Serangan Jantung.
  • Mengurangkan Kedutan kulit dan menggalakkan kulit yang cantik.
  • Menurunkan risiko Bronchitis dan Asthma
  • Menyokong Sendi Sihat
Rajah berikut menunjukkan betapa tingginya kandungan antioxidant dalam Anggur Muscadine berbanding dengan buah-buahan lain yang lazim dijadikan supplement antioxidant.
Vivix Shaklee
3) Purple Carrot atau Lobak Ungu yang diperkaya Anthocyanin. Lobak ungu amat kaya dengan Anthocyanin yang bertindak sebagai anti-inflammatory atau anti keradangan yang menjadikannya amat baik dalam rawatan Arthritis.
Vivix Shaklee
Lobak ungu juga kaya dengan manfaat antiviral, antiseptic dan antimicrobial.
Di samping mengandungi anticarcinogens and betacarotenes, Lobak Ungu juga kaya dengan phytochemicals seperti carotenoids, polyacetylenes, isocoumarins, phenolics and sesquiterpenes.
Lobak ungu amat baik untuk merawat:
  1. Arthritis
  2. Kanser
  3. Meningkatkan Imuniti
  4. Memperbaiki Penglihatan
  5. Merawat jangkitan bakteria dan virus – Flu, Measles dan juga jangkitan saluran kencing.
  6. Membekalkan serat tinggi dan merawat saluran pencernaan
Begitu banyak manfaat lobak ungu dan amat cemerlang bila digabung bersama tumbuhan lain dalam Vivix.
4) European Elderberry adalah tumbuhan berries yang lazim dijadikan ubat untuk merawat Flu termasuk Influenza. Ia juga mengandungi Anthocyanin yang tinggi dan digunakan sekian lama untuk merawat pelbagai masalah kesihatan termasuk cancer.
Vivix Shaklee
Juga amat membantu dalam mengatasi masalah pernafasan seperti Bronchits dan Asthma

Harga Vivix Shaklee yang paling Jimat dan Murah

Harga Vivix Shaklee pada hari-hari biasa ialah RM475 sebotol termasuk kos poslaju secara cold shipping ke seluruh Malaysia. Satu botol boleh diambil sehingga 2  bulan.
Kenapa perlu cold courier? Kerana Vivix Shaklee tidak mengandungi sebarang penstabil dan pengawet, di mana ia boleh rosak sekiranya terdedah kepada suhu tinggi. Di Shaklee sendiri Vivix disimpan dalam persekitaran sejuk.
Sebelum kami nak mengumumkan OFFER HARGA JIMAT SUPER MURAH VIVIX SHAKLEE kepada pembaca, suka kami nak berkongsi tentang Harga Vivix.
Ye ramai yang mendakwa Harga Vivix Mahal. Fakta penting yang anda perlu tahu :
  • Sebiji anggur muscadine dijual dengan harga RM100 di Suria KLCC
  • Satu sudu Vivix Shaklee pula mengandungi 6000 orac antioxidant
  • Satu sudu Vivix Shaklee mengandungi Resveratrol bersamaan 100 gelas jus Resveratrol
Vivix Shaklee
Hanya dengan Vivix Shaklee satu sudu setiap hari anda boleh menyelamatkan diri anda dari serangan penyakit moden yang merupakan pembunuh utama manusia di dunia hari ini.
Testimoni 3 :

SEMBUH DIABETES DENGAN VIVIX

Testimoni 4 :



Testimoni 5 :



Ingin dan mahukan perkhidmatan dan konsultant, hubungi kami segera :

Oerder je secara ONLINE ! KLIK je di sini !
Perhatian : Segala testimoni/penulisan tentang produk yang dikongsi dilaman ini, bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendignose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan adalah digalakkan mendapat nasihat daripada pakar kesihatan terlebih dahulu.

No comments:

Post a Comment