Thursday, March 13, 2014

PEMBELIAN PRODUK SECARA ONLINE DENGAN ESELL SHAKLEE

Best Jadi Pengedar Bila Shaklee Ada Sistem Online!
Alhamdulillah, Shaklee mempunyai Sistem Online di mana Pengedar tak perlu susah payah ke branch dan HQ Shaklee

Apa Yang Menariknya Shaklee Dah Boleh Online?

Banyak sangat yang best bila dah ada Online System nih. Ini antara 5 sebab saya sangat teruja!

1. Boleh Place Order 24/7


Dulu kalau nak order tengah malam atau pagi-pagi buta, kena email. Tu pun tak sure bila order ikut email tu akan diproses sebab tak dapat notification kata order dah diproses.

Tu yang kadang-kadang ada order sangkut dekat seminggu dalam peti email Shaklee…

Sekarang Alhamdulillah boleh dapat instant notification.Tracking order semua terus dalam sistem siap denganconsignment number. Best wo!~



2. Register Pengedar Baru Dengan Pantas Lagi Mudah

Sekarang nak register Pengedar baru dah tak perlu isi borang dan email ke Shaklee. Isi online jer, terus dapat ID dan password.

Pengedar baru tak perlu tunggu untuk tau bila boleh mula nak buat bisnes. Nak start time tu terus pun boleh. Nak ke tak nak jer!

3. Boleh Check UV In Realtime, On The Spot & On The Go

Dulu kalau nak check berapa dah UV terkumpul, kena call Shaklee. Nak lagi detail, kena pergi sendiri ke branch. Dah la saya jauh nun di Kerteh, Terengganu. Terpaksa ke Kelantan atau ke Subang…

Sekarang boleh check UV secara online in realtime! Nak tengok setiap saat pun boleh. Haha…

Kalau kebetulan kat oversea ke, login jer masuk sistem. Senang! Semuanya di hujung jari anda. Sekali petik saja!

4. Tak Perlu Tunggu Bonus Statement Sampai Rumah

Biasanya berdebar-debar nak tunggu Bonus Statement sampai rumah. Bonus masuk dulu, statement sampai kemudian.

Sekarang nih boleh check online berapa bonus yang akan di bank in oleh Shaklee setiap bulan. Takde dah nak dup dap dup dap. Boleh tersenyum lebar selalu


5. Jimat Masa, Tenaga & Wang Ringgit

All in all, sistem Online Shaklee best sebab ia menjimatkan masa, tenaga dan duit.

Tak perlu menunggu giliran dan berletih beratur di branch untuk order ataupun register Pengedar baru…

Tak perlu asyik redial nombor-nombor branch Shaklee untuk update order…

Tak perlu susah payah closing di branch terdekat yang jauh…

Ha! Dah Takde Alasan Untuk Katakan Bisnes Shaklee Susah

Untuk yang sebelum nih rasa leceh nak buat bisnes dengan Shaklee sebab:
Duduk jauh…macam ana dari Bahrain
Susah nak place order…
Malas nak calling sana sini…
Suka mengadap Facebook bergosip itu ini…

Sekarang dah takde alasan untuk katakan bisnes Shaklee nih susah. Ada komputer, ada internet, bisnes boleh jalan!


Daftar Ahli Mudah dengan Sistem Online Shaklee

Adakah anda tahu? Semenjak Bulan Oktober 2013, Shaklee telah melaksanakan sistem online. Semua pembelian dan pendaftaran ahli baru pun melalui Sistem Online Shaklee . Ini bermakna kami boleh mendaftar ahli Shaklee secara online. Hari ini daftar salah seorang ahli baru pun melalui sistem online. Sekarang ni tak boleh dah guna ID orang lain nak beli atau order melalui online sebarangan. Anda perlu mengetahi password Shaklee Independent Distributor (SID) yang anda hendak guna itu. Lagi bagus guna untuk diri sendiri, senang, pantas dan boleh dipercayai.



Untuk menjadi ahli, anda diwajibkan mendaftar dengan mengisi BORANG DAFTAR AHLI SHAKLEE. Pastikan anda memilih Pengedar Shaklee Yang Terbaik untuk mendaftar didalam ini kami telah menerangkan Mengapa Anda Memilih Kami untuk menjadi ahli Shaklee. Dua syarat utama untuk menjadi ahli Shaklee adalah iaitu secara berbayar mahupun percuma. Antaranya :

1. Daftar ahi percuma bersama Pengedar Vitamin dengan pembelian sebanyak 200UV (lebih kurang RM660 di mana-mana anda berada – Semenanjung atau pun Sabah dan Serawak).

2. Daftar dengan Pengedar Vitamin dengan hanya RM65 +RM10 (postage) seumur hidup..murah kan..kalau yang lain setahun sekali kene renew, hanya akan tamat ahli sekiranya tidak aktif selama 18 bulan. Berbaloi tak?


Merujuk gambar di atas , terdapat pelbagai kebaikan diperolehi secara online yang penting anda perlu mempunyai member login menggunakan ID dan password yang telah diberi oleh Shaklee melalui sms apabila mendaftar menjadi Ahli Shaklee. Setelah anda menerima sms daripada Shaklee, maka anda dah boleh shopping secara online. Tapi harus ingat, bayaran yang diterima hanya melalui card credit dan debit card sahaja.

Ini bermakna anda boleh membeli produk Shaklee secara online. Sesuai dengan peredaran masa sekarang, di mana Pengedar mahupun pengguna Shaklee yang berdaftar tidak perlu susah payah ke branch Shaklee mahupun HQ Shaklee untuk membeli product. Jom kita tengok apa yang menarik di dalam Sistem Online Shaklee, bukan sekadar shopping online je yee….

Apa yang menariknya SISTEM ONLINE SHAKLEE ini kepada PENGEDAR SHAKLEE?

Setelah mendaftar ahli Shaklee dan telah mendapat nombor ID dengan Pengedar Shaklee Terbaik, anda boleh log in di SINI, untuk log in ke dalam Sistem Online Shaklee. Website ini merupakan “user-friendly” kerana mempunyai dwi-bahasa iaitu Bahasa Malaysia, English dan Mandarin.


Ini merupakan muka hadapan yang pertama apabila anda log in ke dalam Sistem Online Shaklee setelah berdaftar menjadi ahli shaklee dengan kami. Melalui sistem ini pelbagai informasi boleh diperolehi antaranya ialah :

Member message – Aktiviti Shaklee sepanjang bulan di merata tempat seluruh Malaysia.
Genealogy Inquiry – Di sini anda boleh monitor pergerakan, ranking, UV collection anda dan juga downline anda di dalam business Shaklee.
Bonus Inquiry – Anda boleh memeriksa bonus yang bakal dinikmati dan juga history bonus.
UV Transfer – Sekiranya anda membeli barang untuk downline anda, anda boleh transfer UV ke downline anda.
Online Enrollment – Disini anda boleh daftar ahli Shaklee baru dengan anda.
Shopping – Semua produk yang dijual akan dimasukkan di sini, pihak Shaklee akan dikeluarkan di dalam shopping chart sekiranya kehabisan product.
My Account – Pengemaskini akaun anda, seperti alamat, no telefon dan sebagainya.
Calendar – Segala event atau pon aktiviti, akan di update disini.
Resource Center – Segala informasi tentang product Shaklee boleh diexcess di sini.


Sebagai Pengedar Shaklee, apa yang paling menarik di dalam Sistem Online Shaklee ini?

1. Sebagai up-line anda, kami boleh mendaftarkan terus downline anda ke dalam sistem tanpa pergi ke branch atau HQ.



2. Anda boleh membuat tempahan secara online dan mendapatkan track record delivery secara online.




Nota kaki: Anda boleh place order dan minta Shaklee hantarkan melalui pos. Setiap online order yang di buat akan keluar order number dan consignment number dan carrier yang akan menghantar pembelian anda. Sangat mudah kan? Tak perlu lagi nak packing, tak perlu lagi nak beratur untuk pengeposan. Semua hanya di hujung jari anda. Nak2 bagi mereka yang kaki online shopping. Yang saya punya tu beli di HQ, sebab saya suka jalan2 di Empire dan order banyak yang COD. Contoh yang mempunyai tracking :

3. Anda juga boleh mendapatkan informasi mengenai produk yang hendak dibeli.

Di mana di dalam Sistem Online Shaklee mempunyai anda boleh mendapatkan penerangan ringkas tentang produk yang hendak di beli. Seperti contoh OsteMatrix. Dalam diskripsi ini, anda boleh mengetahui dengan lebih lanjut kenapa anda perlu mengambil vitamin ini secara ringkas. Sangat berinformasi bukan?




Jadi, bagi anda yang ingin jadi ahli samaada pengedar mahu pun untuk diri sendiri tidak rugi sekiranya anda mendaftar dengan kami. Ini kerana pelbagai informasi akan dikongsi bukan ini sahaja. Dan anda harus membaca entry kami sebelum ini Mengapa anda perlu mendaftar ahli Shaklee dengan kami. Jadi jangan tunggu lagi kerana anda pasi berpuas hati sekiranya berada di bawah kumpulan kami. Cepat-cepat sila isi borang daftar ahli Shaklee dengan segera. Anda pasti berpuas hati. In sha Allah.

Tanyalah apa jua kerana pasti ada jawapan yang dibantu kerana anda telah bertemu dengan Pengedar Shaklee terbaik di Malaysia. Kami akan berkongsi segala ilmu yang diperlukan. D.U.I.T. itu penting ! Doa, Usaha, Ikhtiar dan Tawakal.


BELIAN SECARA ONLINE DENGAN ESELL SHAKLEE !




Apa Esell tu??? Esell ni merupakan medium perantaraan yang memudahkan para pembeli Shaklee membeli dengan senang tanpa perlu menghubungi distributor Shaklee untuk membuat sebarang pembelian..Apa yang anda perlu ada adalah talian internet,laptop atau pc, debit kad ataupun kredit kad...Bila semua tu cukup just follow step di bawah....TARAAAAAAA... vitamin anda akan sampai ke rumah atau office anda dalam masa 1-3 hari waktu bekerja sahaja....SENANG BUKAN???

Sebagai contoh jika anda ingin membeli ESP Shaklee JUST KLIK PADA LINK INI >>>BELI ESP DI SINI

Setelah anda KLIK pada pautan di atas...anda akan lihat ONLINE ORDER AGREEMENT. Sila baca dan pahamkan agreement tersebut.Jika anda bersetuju PILIH " AGREE" DAN TEKAN BUTANG "NEXT"..




Kemudian akan kelihatan produk,penerangan, harga dan kuantiti seperti dalam contoh gambar.Anda boleh pilih berapa banyak kuantiti produk yang dikehendaki. KLIK UPDATE untuk confirmkan kuantiti. Selepas itu KLIK CHECKOUT button untuk pembelian




Sila LENGKAPKAN DATA PERIBADI seperti nama, alamat, no telefon dan email anda untuk tujuan PENGHANTARAN. DAN KLIK "CONTINUE" button.




BILA SEMUANYA DAH LENGKAP CHECK BALIK DATA PEMBELIAN...DAN KLIK "PROCEED FOR PAYMENT"



Di bahagian pembayaran sila masukkan data kredit/debit kad anda seperti no kad, tarikh expired, nama dan security cod yang terdapat di belakang kad anda. Jika anda menggunakan debit kad sila check dengan pihak bank untuk limit pengeluaran anda...dan make sure debit kad anda boleh digunakan untuk pembelian internet.Bila semuanya LENGKAP ...KLIK "CONFIRM PAYMENT"




OKEY SELESAIIII!! ANDA BOLEH PRINT ATAU SIMPAN INVOICE INI UNTUK RUJUKAN PIHAK ANDA...DAN TUNGGU JE LAH VITAMIN KEGEMARAN ANDA SAMPAI KE RUMAH....




Okey ada lagi antara anda yang kurang paham bagaimana?... Cuba godek2 dulu....jika ada masalah dengan pembelian jangan susah hati..anda still boleh dapatkan vitamin kegemaran anda tu...

No comments:

Post a Comment