Thursday, July 4, 2013

Tiada yang mustahil dengan Shaklee

jana income shaklee
Ramai yang bercita2 untuk menjadi WAHM (work at home mom) ..tapi dengan keadaan ekonomi sekarang ni sukar kalau kedua ibu bapa tidak bekerja..tuntutan ekonomi lebih memerlukan kita untuk keluar bekerja..ibu bapa mana yang sanggup tinggal anak senang2 kan..tapi sebab terpaksa..
Tapi sekarang, peluang lebih luas, walaupun hanya dengan sebiji komputer/laptop, mampu mengubah hidup seseorang. Sejak ber’shaklee’ ni, dah ramai sangat kawan2 yang adaa lihat mula menjadi WAHM, dan kebanyakannya bukan calang2 orang ye..yang dah jadi ‘someone’ dekat syarikat pon rela berhenti..yang engineer? berlambak2..semuanya kerana?
  • Money freedom
  • Time
  • Kids/family
Personal reason masing2 taklah pulak adaa tahu kan..kang kene siasat setiap sorang lak hehe
Walau apapun, WAHM dengan Shaklee bukan sesuatu yang mustahil. ye, modalnya rendah, benefitnya banyak, tapi bukan goyang kaki ye..setiap satu kejayaan perlukan pengorbanan..kene usaha jugak bukan saja2 je boleh capai 3 4 5 6 angka..
Dalam group kami, Alhamdulillah dibarisi dengan coach yang sangat hebat, Master je dah brape orang, group yang sangat reliable ..TAPI ha..ada tapi nya, kejayaan takkan datang bergolek..kalo semua dah disuap pun tapi push factor dari dalam diri sendiri tak cukup kuat, impian boleh terkubur.
Bagi yang ingin menjadi WAHM, peluang sudah terbuka luas. Dengan Shaklee, modal pon rendah, group pon tersohor (JUTAWAN), semua tak mustahil..
yang penting usaha :)
Jika anda seorang yg tabah, ada impian, berani untuk bekerja keras, ready to learn, ada rm65 dalam purse, nak sertai group kami, just pm :)
Kami bersedia tunjukkan caranya, selebihnya atas diri anda sendiri :D
NOTHING IS IMPOSSIBLE!
0122354363(shima)

No comments:

Post a Comment